Lukk

Velkomen tilbake!

Logg inn
Brukarnamn
Passord
Gløymd passord?

Suksess

Obligatoriske felter er ikke fylt ut

Error på server. Vær så snill å kontakt oss.

Du har forsøkt maks antall ganger som er tillatt. Kontakt oss for hjelp

E-post
Fyll inn di epostadresse, så sender me deg ditt brukarnamn på epost

Suksess

Obligatoriske felter er ikke fylt ut

Error på server. Vær så snill å kontakt oss.

Du har forsøkt maks antall ganger som er tillatt. Kontakt oss for hjelp

E-post

Se produktkategorier

Frakt & Levering!

  • Kva kostar det å få varene tilsendt?

    Alle pakkar kostar kr 59,- i frakt, med unntak av Svalbard og Jan Mayen der andre satsar gjeld.

     

    NB! Som medlem i Klubb Kattnakken får du fri frakt på alle bestillingar over 500 kr når du er innlogga.

    Bli medlem her: https://www.kattnakken.no/registrer

  • Eg oppga feil adresse...

    Kunden er sjølv ansvarleg for å ha fylt inn korrekt adresse, e-post og mobilnummer for at posten skal kunne nå fram. Om kunden har opplyst feil eller ikkje har henta pakken innan fristen til PostNord så blir bestillinga sendt i retur til Kattnakken. I dette tilfellet må kunden betale straffeportoen Kattnakken blir pålagt av PostNord (kr 199,-) og betale for eventuell ny forsendelse. Om du oppdagar feilen innan 20 minutt etter ordren er satt kan du sende e-post til post@kattnakken.no

  • Kan eg hente bestillinga mi?

    Kattnakken sitt lager har ope for henting av pakkar mandag kl. 12-15:30, onsdag kl. 12-18 og torsdag kl. 12-15:30. 

     

  • Når får eg varene mine?

    Din ordre blir ekspedert innan 48 timar (kvardagar). I høgsesongen august og september kan det ta noko lenger tid. Pakken vil nå deg 2-4 verkedagar etter sending frå vårt lager (på enkelte strekningar opp til 6 verkedagar). Pakken blir frakta av PostNord, så me anbefalar alle å laste ned PostNord sin app for leveringsstatus.

     

    Hugs at du er ansvarleg for å hente pakken i tide når den har kome fram til hentestad. 

     

  • Eg gløymde å hente pakken min!

    Kunden er sjølv ansvarleg for å ha fylt inn korrekt adresse, e-post og mobilnummer for at posten skal kunne nå fram. Om kunden har opplyst feil eller ikkje har henta pakken innan fristen til PostNord så blir bestillinga sendt i retur til Kattnakken. I dette tilfellet må kunden betale straffeportoen Kattnakken blir pålagt av PostNord (kr 199,-) og betale for eventuell ny forsendelse.

     

Kattnakken AS, Bjellandsvegen 27B, 5411 Stord
I post@kattnakken.no | www.kattnakken.no | org.nr. 811 610 402