Lukk

Velkomen tilbake!

Logg inn
Brukarnamn
Passord
Gløymd passord?

Suksess

Obligatoriske felter er ikke fylt ut

Error på server. Vær så snill å kontakt oss.

Du har forsøkt maks antall ganger som er tillatt. Kontakt oss for hjelp

E-post
Fyll inn di epostadresse, så sender me deg ditt brukarnamn på epost

Suksess

Obligatoriske felter er ikke fylt ut

Error på server. Vær så snill å kontakt oss.

Du har forsøkt maks antall ganger som er tillatt. Kontakt oss for hjelp

E-post

Se produktkategorier

Ordre & Levering!

  • Når får eg varene mine?

    Din ordre blir ekspedert innan 48 timer (kvardagar). I høgsesongen august og september kan det ta noko lenger tid. Pakken vil nå deg 2-4 verkedagar etter sending frå vårt lager (på enkelte strekningar opp til 6 verkedagar). Pakken blir frakta av PostNord, så vi anbefalar alle å laste ned PostNord sin app for leveringsstatus.

     

    Hugs at du er ansvarleg for å hente pakken i tide når den har kome fram til hentestad. 

     

  • Kan eg hente bestillinga mi?

    Kattnakken sitt lager har ope for henting av pakkar mandag kl. 12-15:30, onsdag kl. 12-18 og torsdag kl. 12-15:30. 

     

  • Kva kostar det å få varene tilsendt?

    Alle pakkar kostar kr 59,- i frakt, med unntak av Svalbard og Jan Mayen der andre satsar gjeld. Er du medlem i Klubb Kattnakken får du fri frakt på alle bestillingar over 500 kr. med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

  • Eg gløymde å hente pakken min!

    Kunden er sjølv ansvarleg for å ha fylt inn korrekt adresse, e-post og mobilnummer for at posten skal kunne nå fram. Om kunden har opplyst feil eller ikkje har henta pakken innan fristen til PostNord så blir bestillinga sendt i retur til Kattnakken. I dette tilfellet må kunden betale straffeportoen Kattnakken blir pålagt av PostNord (kr 199,-) og betale for eventuell ny forsendelse.

     

  • Eg oppga feil adresse...

    Kunden er sjølv ansvarleg for å ha fylt inn korrekt adresse, e-post og mobilnummer for at posten skal kunne nå fram. Om kunden har opplyst feil eller ikkje har henta pakken innan fristen til PostNord så blir bestillinga sendt i retur til Kattnakken. I dette tilfellet må kunden betale straffeportoen Kattnakken blir pålagt av Post nord (kr 199,-) og betale for eventuell ny forsendelse. Om du oppdagar feilen innan 20 minutt etter ordren er satt kan du sende e-post til post@kattnakken.no. 

  • Korleis betaler eg?

    Kattnakken brukar i dag Nets til å handtere betalingane. Dette er ein trygg og sikkert betalingsmåte, all informasjon om betalinga er det Nets som behandlar og du er heilt trygg når du betaler hos oss. Nets behandlar alle kortbetalingar og VIPPS.

     

  • Eg la inn feil på ordren min...

    Om du oppdagar feilen innan 20 minutt etter satt ordre, så kan du sende e-post til post@kattnakken.no så skal vi gjer vårt beste for å få det ordna innan vi sender ordren.

  • Feil eller defekt vare!

    Dersom du mottek varer som ikkje er tilsvarande det du har bestilt, eller er skada/defekt vil me erstatte det eller refundere det du har betalt. Dette må varslast ved å sende oss ein e-post til post@kattnakken.no innan rimeleg tid etter at du har motteke varene. Skada eller feilaktig leverte varer må returnerast til oss (med mindre vi informerer deg om at retur ikkje er nødvendig). Returnerte varer må vera ubrukt og fullstendig med alt av tilbehør, etikettar og vera pakka i orginalemballasjen. Kostnadane ved returporto vil bli betalt av oss og vil bli refundert til din konto.

     

  • Eg vil bytte...

    Ved bytting må kunden sjølv dekke returkostnaden, dette må gjerast innan 14 dagar etter motteke vare.

    Returnerte varer må vera ubrukt og fullstendig med alt av tilbehør, etikettar samt vera pakka i orginalemballasjen. Det må også leggjast ved kopi av ordren slik at vi veit kven som er avsendar. Skriv også på kva produkt/farge/størrelse du vil bytte til.

     

    Salsvarer til under kr 500,- må kunden betale porto til og frå dersom ein ønskjer å bytte!

     

    Du kan bestille PostNord returpakke i nettbutikken: https://www.kattnakken.no/nettbutikk/tilbehor/retur-pakke  

     

    Spørsmål om bytting kan sendast til post@kattnakken.no.

  • Angrerett...

    Angrerettlova gjeld ved kun ved forbrukarkjøp i Kattnakken sin nettbutikk. Angreretten kan difor ikkje nyttast av firma eller andre som har handla som ledd i næringsverksemd (jf. Angrerettlova § 6, punkt e).» Angreretten gjeld ikkje dersom varene ikkje kan leverast tilbake i same stand og mengde, og skade eller svekking skyldest uforsiktigheit eller manglande omsorg frå forbrukerens side (jf. Angrerettlova § 12, punkt a). Varene må vera ubrukte og returnerast i originalemballasje med alle merkelappar på.

     

    Angrerettskjema blir sendt per e-post saman med ordrebekreftelsen. Du må nytte angreretten innan 14 dagar frå du mottek pakken. Du kan kjøpe returseddel for PostNord i nettbutikken: https://www.kattnakken.no/nettbutikk/tilbehor/returpakke. Forbrukar må dekka returkostnadane (jf. Angrerettlova § 15, første ledd). Ved retur vil pengane bli refundert innan 14 dagar etter mottak.

     

    Alle returar til Kattnakken skal sendast med PostNord.

     

    Spørsmål om retur kan sendast til post@kattnakken.no.

Temaer:
Kontakt oss hvis du har noen spørsmål
Kattnakken AS, Bjellandsvegen 27B, 5411 Stord
I post@kattnakken.no | www.kattnakken.no | org.nr. 811 610 402